Je kunt iedere dag terecht bij de BlueWay Servicedesk voor al je vragen over de verschillende onderdelen van de software van AFAS en AFAS InSite & OutSite. Denk daarbij aan vragen over het aanmaken van gebruikers, autorisaties of problemen bij het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden.
Bij BlueWay ben je hiervoor aan het juiste adres. Wij bieden support op alle modules binnen jouw eigen AFAS omgeving, in AFAS windows, InSite en OutSite.
Wat kan en mag je van ons verwachten? Korte lijntjes, snelle afhandeling, een hoog kennisniveau en volledige ontzorging op het gebied van het beheer van AFAS.
Om ervoor te zorgen dat jouw AFAS-oplossing ook na de implementatiefase of afronding van een specifiek project optimaal blijft functioneren, is goed beheer van jouw AFAS-omgeving essentieel. De software van AFAS blijft zich doorontwikkelen. Profiteer daarvan door gebruik te maken van de Servicedesk van BlueWay. Zo blijft jouw AFAS-omgeving up-to-date en maximaal presteren.
Met AFAS Profit Beheer:
Daarnaast kan de Servicedesk ook kleine aanpassingen aan jouw AFAS-omgeving maken, evenals ondersteunen bij de overgang naar een nieuwe softwareversie. Binnen één dag van een ingediende vraag (via ons klantportaal) nemen we contact met je op en gaan aan een oplossing werken.
Bij andere aanpassingen en werkzaamheden, zoals het bouwen van rapportages en inrichten van nieuwe functionaliteiten, helpen onze consultants je graag verder.
Als klant van de BlueWay Servicedesk ontvang je elke maand een nieuwsbrief met tips & trucs op het gebied van applicatiebeheer. Zo haal je het maximale uit jouw AFAS-omgeving.
Ivano is bij BlueWay verantwoordelijk voor de Servicedesk. Stel hem gerust een vraag of neem contact met ons op.
Ben jij ook klaar voor deBlueWay?
| ||
| ||
|