AFAS Servicedesk & Beheer

Je kunt iedere dag terecht bij de BlueWay Servicedesk voor al je vragen over de verschillende onderdelen van de software van AFAS en AFAS InSite & OutSite. Denk daarbij aan vragen over het aanmaken van gebruikers, autorisaties of problemen bij het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden.

Snel naar 

Consultancy

InSite & OutSite

Projectmanagement

Servicedesk & Profitbeheer

BlueFriday

Support & Beheer op jouw omgeving 


Bij BlueWay ben je hiervoor aan het juiste adres. Wij bieden support op alle modules binnen jouw eigen AFAS omgeving, in AFAS windows, InSite en OutSite.

Wat kan en mag je van ons verwachten?  Korte lijntjes, snelle afhandeling, een hoog kennisniveau en volledige ontzorging op het gebied van het beheer van AFAS.

Om ervoor te zorgen dat jouw AFAS-oplossing ook na de implementatiefase of afronding van een specifiek project optimaal blijft functioneren, is goed beheer van jouw AFAS-omgeving essentieel. De software van AFAS blijft zich doorontwikkelen. Profiteer daarvan door gebruik te maken van de Servicedesk van BlueWay. Zo blijft jouw AFAS-omgeving up-to-date en maximaal presteren.

Met AFAS Profit Beheer:

  • Blijf je op de hoogte van de dooronwikkelingen van AFAS
  • Heb je toegang tot de laatste versies van de AFAS-software
  • Zorg je dat jouw AFAS-omgeving optimaal blijft presteren
  • Continuïteit van jouw AFAS-omgeving
  • Toegang tot onze supportdesk voor het beheer van je tickets
  • Snelle respons via een vooraf afgesproken termijn
  • Sparringpartner bij uitdagingen
  • Meedenken bij nieuwe wensen
  • Advies bij de oplevering van nieuwe functionaliteiten

Daarnaast kan de Servicedesk ook kleine aanpassingen aan jouw AFAS-omgeving maken, evenals ondersteunen bij de overgang naar een nieuwe softwareversie. Binnen één dag van een ingediende vraag (via ons klantportaal) nemen we contact met je op en gaan aan een oplossing werken.

Bij andere aanpassingen en werkzaamheden, zoals het bouwen van rapportages en inrichten van nieuwe functionaliteiten, helpen onze consultants je graag verder.

 

Nieuwsbrief

Als klant van de BlueWay Servicedesk ontvang je elke maand een nieuwsbrief met tips & trucs op het gebied van applicatiebeheer. Zo haal je het maximale uit jouw AFAS-omgeving.

 

 

Wil je meer weten over

servicedesk?


Ivano is bij BlueWay verantwoordelijk voor de Servicedesk. Stel hem gerust een vraag of neem contact met ons op.

 
Ben jij ook klaar voor de

BlueWay?


Maak het verschil voor jouw organisatie en laat BlueWay jou helpen méér uit AFAS te halen.