Ga je mee met ons?

De klantreis van BlueWay

 

Wij geloven dat elke stap die jij samen met ons zet, een reis is die het waard is om te koesteren. Stap in en ontdek hoe wij bij BlueWay jou als klant centraal stellen in het volledige proces. Van het eerste contact tot aan langdurige relaties, we begeleiden  je naadloos op deze reis.

Eerste kennismaking


Na onze eerste kennismaking en  het inventariseren van jullie wens komt er een overleg met een van onze projectleiders gespecialiseerd in jullie specifieke onderwerp. Met onze ervaren projectleiders kan je heerlijk sparren over de mogelijkheden van de software en samen maken we een plan voor een proces of inrichting die optimaal aansluit bij jullie wensen en de mogelijkheden van de software van AFAS.

Planning


Na jullie akkoord op de offerte plannen we de werkzaamheden in en afhankelijk van de grote en gewenste doorlooptijd komen er een of meerdere consultants langs eventueel bijgestaan door een projectleider. We gaan voortvarend aan de slag met de inrichting en er zullen frequent terugkoppelingen zijn over de voortgang.

BlueConnect


Soms komt het voor dat de door jullie gewenste inrichting niet helemaal lukt met de standaard mogelijkheden van AFAS en zoeken jullie echt de randen van de mogelijkheden van de software op. Met BlueConnect bieden wij maatwerk oplossingen waarin we de laatste handmatige acties kunnen laten verdampen of het proces voor de gebruiker nog vriendelijker kunnen maken. Onze projectleiders adviseren je hierin graag. Lees hier meer over BlueConnect. 

 

LIVE!


Wat een feestelijk moment! Natuurlijk is het mogelijk voor ons om op dit moment stand by te staan mochten er onverwacht nog vragen uit de organisatie komen of onvoorziene omstandigheden boven water komen. We gooien in ieder geval niets over de schutting en in overleg met jullie zorgen we ervoor dat het proces / de inrichting met vertrouwen van start kan gaan.

Extra ondersteuning?


Mocht er behoefte zijn aan extra ondersteuning intern bij jullie organisatie om het proces of de inrichting in kaart te brengen, het project te managen en alle neuzen dezelfde kant op te krijgen dan is het ook mogelijk dat wij een ervaren projectleider meeleveren die jullie het gehele traject begeleidt. 

Styling en navigatie


Mocht de inrichting een proces zijn waarbij AFAS InSite en/of OutSite betrokken zijn dan kunnen wij ook direct de styling en navigatie onder handen nemen zodat er niet alleen technisch een geolied proces staat maar dat dit visueel ook volledig aansluit bij de uitstraling van jullie organisatie.

Behoefte aan een stukje restyling en/of herstructurering van InSite, OutSite klantportal of jullie werken bij website in AFAS? Dit is een van onze talenten!
 

 

Testen en vooroplevering


Nu de inrichting klaar staat, mooi vormgegeven en desnoods uitgebreid met een stukje BlueConnect is het tijd voor het testen en de vooroplevering. In overleg met jullie kunnen wij hierin ontlasten en het testen begeleiden, ondersteunen met tooltips en gebruiksaanwijzingen en een communicatieplan voor de interne organisatie en/of jullie klanten maken. Alles om ervoor te zorgen dat de implementatie van dit nieuwe stukje inrichting soepel zal verlopen.

Nazorg


Ook na de live gang hoef je er als organisatie niet alleen voor de staan. Het is mogelijk om ondersteuning te krijgen van onze servicedesk na oplevering door de consultant. Zo is er altijd iemand beschikbaar die desgewenst met jullie mee kan kijken, adviseren en kleine uitdagingen op kan lossen.

 
Ben jij ook klaar voor de

BlueWay?


Maak het verschil voor jouw organisatie en laat BlueWay jou helpen méér uit AFAS te halen.